اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۴۸۵۱

نتیجه نگرفتیم اما عملکردمان خوب بود!

نتیجه نگرفتیم اما عملکردمان خوب بود!
کماندار تیم ملی ایران گفت: رشته داخل سالن در ایران نوپاست در حالی که رقیبان ما 10-15 سال است که در این رشته کار می‌کنند.
۱۱:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در حالی به میزبانی یانکتون آمریکا برگزار شد که ملی‌پوشان کشورمان در کامپوند انفرادی و تیمی ناکام بودند. تنها مدال کسب شده طلای مسابقات داخل سالن توسط جوانان در رشته ریکرو بود.

اسماعیل عبادی کماندار تیم ملی ایران در گفت‌وگو با فارس، درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان داخل سالن هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود و همان طور که پیش از اعزام گفته بودم کار راحتی پیش رو نداشتیم.

وی افزود: در رشته داخل سالن ما تازه‌کاریم و حدود 3 سال است که در این مسابقات شرکت می‌کنیم این در حالی است که رقیبان ما 10-15 سال است در این رشته کار می‌کنند. ما خیلی راه داریم تا به این کشورها برسیم اما غیرممکن نیست. با وجود اینکه نتیجه نگرفتیم اما در مجموع عملکردمان خوب بود.

عبادی درباره رکوردهای کسب شده در این مسابقات، خاطرنشان کرد: نسبت به مسابقات قبلی و تمریناتی که داشتیم در رقابت‌های جهانی داخل سالن رکورد بدی نزدیم. در بخش تیمی هم بد نبودیم اما از بدشانسی مقابل ایتالیا قرار گرفتیم که همه کشورها مدعی بودند این تیم در مسابقات جهانی بسیار خوب ظاهر شده است. ایتالیا به فینال هم راه پیدا کرد و دوم شد.

کماندار کشورمان درباره حذفش در نخستین رقابت انفرادی، عنوان کرد: من با این حریفم یک بار در مسابقات خارج از سالن رقابت کرده و او را شکست دادم اما در مسابقات داخل سالن او بهتر تیر زد و من نتوانستم مقابل او پیروز شوم. در مسابقات داخل سالن چند کشور آسیایی از جمله عراق و یکی دو کشور دیگر حضور داشتند اما در مجموع کشورهای آسیایی در مسابقات داخل سالن خیلی خوب نیستند.

ملی‌پوش کامپوند کشورمان در باره مسابقات کاپ آسیایی که از 2 هفته دیگر در تایلند آغاز می‌شود، یادآور شد: اگر بدشانسی نیاوریم باید در این مسابقات نتیجه بگیریم. تمرینات ما از چند روز دیگر شروع می‌شود و تلاش می‌کنیم در کاپ آسیا بهترین نتیجه را بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین